fbpx

jezte pravidelně, alespoň pětkrát denně. vyhýbejte se fast foodům. zařaďte jednou týdně do jídelníčku luštěniny. to jsou věty stále omílané výživovými poradci. ale jak si se všemi poučkami a doporučeními má poradit dospělý zaneprázdněný člověk? běžně jsme rádi, když si najdeme čas na snídani, když při běhu na oběd nezakopneme, a když neusneme ještě před večeří. a to bychom měli stihnout ještě svačinky a v ideálním případě si nachystat krabičky na druhý den. teď si říkáte, že už si z vás asi opravdu děláme srandu. nebojte. my to taky nestíháme. ale trošku jsme si to vše ulehčili… proč si ten život neulehčit, že ano. a tak místo jedné svačinky otevíráme balíček chipsů. chytáte se za hlavu, jasně. nejsou však chipsy jako chipsy. strana 1/2
pojďme se kouknout na naše strips chips. když schroupete celý balíček, dostanete tak do vašeho těla 400 kcal, a zároveň obohatíte o ty podstatné živiny. a nebudeme si nic nalhávat, balíček chipsů každý z nás zvládne zmlsat jedna dvě. ovšem v případě, že zvolíte strips chips, můžeme se bavit o živinách podobných plátku kuřecího s rýží. a to je přeci fajn! vzpomínáte na tu větu od vašeho trenéra, že ať chcete nebo ne, ať vám chutná čočka s vejcem nebo ji nemůžete ani cítit, tak prostě ty luštěniny musíte jíst? představte si, že si dáte strips chips a tu nutnou dávku luštěnin tak máte z krku. sáhnout můžete po těch z cizrny, hrachu, čočky nebo fazolí, takže u nás stereotyp nehrozí a hned to skládání jídelníčku bude veselejší! strana 2/2
vyvážený jídelníček